• header-vaikai.jpg

Logo Mokykla progimnazija

ES fondu logo  TAMO

valgyklos meniu  Vaiku registravimas logo
Būrys 6-8 klasių mokinių su mokytojomis Aušra, Rasa ir Edita pavasario atostogas praleido labai įdomiai. Visi smalsuoliai susiruošė į kelionę Lenkijoje, tikėdamiesi gerai praleisti laiką bei sužinoti daug įdomybių, kurių, beje, tikrai netrūko!
Pirmąją dieną apsilankėme Malborko (Marienburgo) pilyje, kur vyko ekskursija. Tai yra didžiausia Europoje plytinė viduramžių pilis.
Pilyje pamatėme autentiškas gyvenamąsias patalpas, koplyčią, sargų postą, eksponuojamus išlikusius daiktus, ginklus, papuošalus. Po apsilankymo pilyje vykome į Štutovo (vok. Štuthofas) miestelį. Štutovas yra žinomas dėl čia II Pasaulinio karo metais buvusios koncentracijos stovyklos. Joje kalėjo įvairių tautų kaliniai, dirbo sunkų fizinį darbą, kentė smurtą, buvo kankinami ir masiškai žudomi dujų kamerose. Vienas iš barakų buvo lietuvių barakas. Jame kalėjo rašytojas B. Sruoga, kuris parašė knygą „Dievų miškas“. Galiausiai aplankytas paskutinis dienos objektas – Vesterplatė – Baltijos jūros pusiasalis, kuris garsus dėl Vesterplatės mūšio.
Antrąją dieną tęsėme pažintį su Gdansku. Kelionės gidė Laima papasakojo Gdansko miesto istoriją, parodė senamiestį. Čia gausu renesanso stiliaus statinių. Turėjome galimybę pasijusti karaliais. Perėjome Karališkuoju keliu, vedančiu pro miesto vartų kompleksą – tai Aukštieji, Auksiniai ir Žalieji vartai. Vėliau keliavome į II Pasaulinio karo muziejų, kuriame pasijutome lyg patys gyventume tuo skaudžiu istoriniu laikotarpiu. Vakare laukė linksmiausia dalis – laisvas laikas, po to grįžome į viešbutį ilsėtis ir pasiruošti paskutinės dienos nuotykiams.
Trečiąją dieną keliavome į Sopotą – didžiausią Lenkijos kurortą. Pakeliui aplankėme Olivos katedrą. Ji pastatyta XII a. kaip cistersų vienuolyno dalis. Sopote turėjome galimybę pasivaikščioti pagrindine Monte Cassino gatve, pajusti šios gatvės dvasią, išvysti kreivąjį namą bei pasivaikščioti ilgiausiu Europoje Baltijos molu.
Grįžome namo pavargę, tačiau kupini įspūdžių ir geros nuotaikos. Kelionė buvo labai įdomi, linksma, turininga!
Emilija Laugalytė, 8 kl. mokinė341904751_144042985247176_1481745286276954116_n.jpg341790775_1351337752104654_6025909769886351374_n.jpg