• Sport.jpg
  • mokykla_fasadas.jpg
  • Haeder002.jpg
  • header-vaikai.jpg
  • header5.jpg

Logo Mokykla progimnazija
 
ES fondu logo  TAMO
 
valgyklos meniu  Vaiku registravimas logo

43182017_10214436807132255_5987463321505234944_n.jpglogo erasmus.jpg

Projekto tikslas – ugdyti priešmokyklinio amžiaus vaikų gamtosaugines kompetencijas, keistis gerosios praktikos idėjomis apie aplinkos, mokslo ir darnaus vystymosi dermę priešmokykliniame ugdyme.

Projektas „Busy Bee” („Darbšti Bitutė”) apjungia patyriminį ugdymą ir gamtosauginio ugdymo veiklas.

Šalys dalyvės: Estija, Latvija, Švedija, Islandija, Lietuva.

Projekto vykdymo laikas: 2018-2020 m.

 

 

Apie:

Tarptautinio projekto Erasmus+ ,,Busy Bee“ partnerių susitikimas Taline

Gruodžio 3-7 dienomis Erasmus+ projekto ,,Busy Bee“ partneriai susitiko Estijoje, Talino mieste. Tarptautinį susitikimą Taline organizavo valstybinis darželis Lehola Keskkonna – Haridus Keskus ir koordinarė -  Mairy Enok. Susitikime dalyvavo Estijos, Latvijos, Švedijos, Islandijos, ir Lietuvos atstovai. Mūsų šaliai atsovavo pedagogės iš Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokyklos, anglų kalbos mokytoja Rasa Sidabrienė, pavaduotoja Romena Ruškienė  ir priešmokyklinio ugdymo pedagogė Evelina Ražinskienė.  

Atvirumas svečiams bei kūrybingumas buvo juntamas nuo pirmųjų žingsnių darželyje Lehola. Čia pasitiko darželis, išpuoštas projekto dalyvių šalių vėliavomis bei šilti ir nuoširdūs įstaigos darbuotojai. Susitikus su projekto dalyviais, užsimezgė pažintys, buvo pasidalinta numatomais susitikimo planais ir lūkesčiais.

Viešnagės metu svečiai turėjo galimybę aplankyti  keleta skirtingų darželių, iš arčiau susipažinti su jų ugdomosiomis aplinkomis, kasdieninėmis problemomis. Dalintasi pedagogų savitais darbo aspektais, ugdymo turinio, darbo metodų įgyvendinimu, diskutuoti ir lyginti panašumai bei skirtumai.  Projekto dalyviai stebėjo Estijos pedagogų atviras veiklas darželiuose ir už jų ribų, su įvairaus amžiaus ugdytiniais.

Susitikimo metu visų šalių partnerių – Lietuvos, Latvijos, Estijos, Švedijos ir Islandijos įstaigų bendruomenės, buvo atlikusios namų darbus – paruošusios savitus ir spalvingus pristatymus apie savo šalį, miestą bei joje esančias ugdymo įstaigas, jų ugdomąsias kryptis. Taip pat buvo aptarti tolimesni numatomi  darbai, kuriuos atliks ir atsiveš balandžio mėnesį į Lietuvą, kai vyks antrasis partnerių susitikimas. Diskutuota apie tolimesnius susitikimus, jų datas, veiklas ir užduotis, būsimas pedagogų ir ugdytinių praktikas partnerių šalyse.

 Svečiuodamosi Estijoje ne tik stebėjome ir aptarėme projekto partnerių darbą, susipažinome su Estijos švietimo sistemos ypatumais ir kai kuriomis šalies tradicijomis, bet ir turėjome galimybę palyginti socialinius ir kultūrinius šalių aspektus, plačiau pažinti kaimyninės šalies architektūrą, pasivaikščioti šventiškai išpuoštomis, akmenimis grįstomis Talino senamiesčio gatvelėmis, aplankyti miesto Rotušę,  ir kitas garsias miesto vietoves.

Susitikimas nespėjo prailgti. Džiaugiamės, kad Erasmus+ partnerystės projektai leidžia pedagogams ne tik tobulinti savo asmenybę, bet ir ugdyme taikyti naujus būdus ir metodus. Dalijimasis gerąja patirtimi, bendradarbiavimas su partneriais yra ta  kryptis, kuri veda į kokybiškesnį ugdymą.  Su projekto dalyviais atsisveikinome pažadėdami sekantį kartą pasimatyti Lietuvoje.