• header5.jpg
  • header-vaikai.jpg
  • Haeder002.jpg
  • Sport.jpg
  • mokykla_fasadas.jpg

Logo Mokykla progimnazija
 
ES fondu logo  TAMO
 
valgyklos meniu  Vaiku registravimas logo
341019031_100576246352812_2039009265010613554_n.jpg
„Vanduo! Tu neturi nei skonio, nei kvapo – tavęs nusakyti negalima, tavimi gardžiuojamės nežinodami tavęs. Netinka sakyti, kad tu būtinas gyvybei, tu pats esi gyvybė. Tu pats didžiausias turtas pasaulyje” (Antuanas de Sent Egziuperi).
Kiekvienais metais kovo 22 dieną švenčiama Pasaulinė vandens diena. Šią dieną aktyviai paminėjo ir mūsų mokyklos bendruomenė. Dvi savaites vyko įdomios ir prasmingos integruotos pamokos apie vandenį.
Pamokų tikslas – skatinti sąmoningą požiūrį į vandenį ir jo didžiulę reikšmę kiekvienam iš mūsų. Kūrybinių darbų, projektų, bandymų ir eksperimentų netrūko visą savaitę. Ir ne tik gamtos mokslų pamokose. Pradinių klasių mokiniai atliko tyrimus „Kas tirpsta vandenyje?“, „Kiek dienų Lietuvoje būna be kritulių?“, bandymus „Pagauk leduką“, „Kiek lašų reikia, kad pasidengtų stačiakampis?“, „Kiek lašelių telpa ant monetos?“, skaitė tekstus apie vandenį, diskutavo, kas būtų, jei nebūtų vandens, nagrinėjo jo būsenas, mišinius, stebėjo ištrauką iš šokio spektaklio „Jūra“, atliko kūrybines užduotis dailės ir technologijų pamokose. 5–8 klasių mokiniai lietuvių kalbos pamokose kūrė akrostichus apie vandenį, nagrinėjo ir iliustravo poemą „Eglė žalčių karalienė“, atliko tiriamuosius darbus „Vanduo literatūroje apie tremtį“, „Vanduo lietuvių mįslėse ir patarlėse“. Užsienio kalbų pamokose – pakartojo ir išmoko naujų žodžių apie vandenį, nagrinėjo vandens apytakos ratą, dainavo dainas apie vandenį, diskutavo apie atsakingą vartojimą. Technologijų pamokose sužinojo apie drėgmės įtaką medienos dirbiniams, apie sveiką mitybą ir vandens naudą, informacinių technologijų – kūrė plakatus „Vanduo – gyvybės šaltinis“, matematikos – sprendė uždavinius apie vandenį, muzikos – klausėsi kaip groja jūros vargonai, istorijos – kalbėjo apie vikingus, upes, prie kurių įsikūrė pirmosios civilizacijos, tikybos – apie tvaną, Nojaus laivą ir kt. Viską sunku ir aprašyti.
Mokiniai džiaugėsi ir stebėjosi, kiek daug per savaitę sužinojo apie vandenį ir jo naudą. Tikimės, kad atsakingiau vartosime ir taupysime mūsų senkantį, bet patį brangiausią gamtos išteklių, gyvybės nešėją – vandenį.
Biologijos mokytoja Virginija Motuzienė, pavaduotoja ugdymui Romena Ruškienė340998764_495440752667434_8327747297612035831_n.jpg341145694_197590899694628_8352014516578224997_n.jpg341021650_3396338297280617_4558666504029702537_n.jpg340970856_774010040738486_3139936085197081981_n.jpg341034623_1550553642019923_2723672824332347170_n.jpg340968292_6278784665500053_3202292079479237832_n.jpg
341012053_776507197059142_3077285006858883725_n.jpg
341052384_943776883706569_4956742587135583063_n.jpg
341095027_1279290916303036_8323755520624492833_n.jpg