Spausdinti
338375328_1600793003755664_4746026388308034990_n.jpg
Kiekvieną dieną paauglystė mums meta labai daug iššūkių, kuriuos turime įveikti. Tačiau kaip? „Laikas jausti“ programos ambasadorė Emilija Laugalytė aplankė 5-8 kl. mokinius, su kuriais kalbėjosi apie emocinį raštingumą. Kas yra emocinis raštingumas? Kuo skiriasi emocijos nuo jausmų? Kaip atpažinti savo emocijas? Atsakę į šiuos klausimus, patys bandėme suprasti savo jausmus bei emocijas.
Pirmiausia žaidėme žaidimą: rato pagalba išrinkome emociją, o tada diskutavome, kodėl mes tai jaučiame. Po žaidimo mokiniai sukūrė savo klasės „Emocijų lentą“, kurioje kiekvienas pasidalino, kokius džiaugsmus ir vargus dažniausiai patiria, kodėl taip nutinka, kaip tai sustabdyti ar paskatinti. Emocinis raštingumas bei jo ugdymas mokyklose – moksleivių psichinės sveikatos gerinimo, saugios emocinės aplinkos kūrimo pagrindas.
„Laikas jausti“ programos ambasadorė Emilija Laugalytė, 8 kl. mokinė338845878_203982648996189_7235991274499155726_n.jpg338877327_806876894205048_5781390315542401435_n.jpg